Pri predmetu
Podjetniško delovanje v Škofji Loki smo imeli 12. januarja delavnico za
študente. V prvem delu sta nam predavala direktor UIP Dorijan Maršič in vodja
projektov mag. Andrej Medved. P
redstavila sta
nam slovensko podjetniško podporno okolje, delovanje UIP ter natečaj za
najboljšo podjetniško idejo Podjetna Primorska 2016. Podjetna
Primorska je natečaj za najboljšo podjetniško idejo, ki ga organizira UIP v
sodelovanju z Univerzo na Primorskem. Usmerjen je k vzpodbujanju nastanka
novih, na znanju temelječih podjetij in prispeva k razvoju podjetništva v
primorski regiji. Letos bo potekala že deseta sezona natečaja. Podjetna Primorska
je namenjena tistim, ki so se odločili, da svojo idejo uresničijo. S sodelovanjem
na natečaju lahko preverimo našo poslovno idejo skozi oceno strokovne komisije.
Prednost Podjetne Primorske je v tem, da strokovna komisija preveri našo idejo
brezplačno in nam pomaga, da bo ideja uspešna na tržišču. Z njihovo pomočjo lahko
pridobimo medijsko pozornost in tako postanemo razpoznavni v naši regiji ter
tako povečamo možnost financiranja naše poslovne ideje in pridobimo možnost
koriščenja nadaljnje podpore inkubatorja. Zelo nam je
bila zanimiva tudi tema o pripravi dobre predstavitve vaše poslovne ideje –
Pitching.
V
nadaljevanju smo spoznali: Kaj pomeni crowdfunding? Komu so platforme
množičnega financiranja namenjene? Kako začeti kickstarter kampanjo? Katere
pasti in čeri nas čakajo? Mnogi bi s svojimi inovativnimi produkti radi
zaslužili preko vse bolj popularnih platform množičnega financiranja –
crowdfundinga.
Še najbolj z
zanimanjem smo prisluhnili, ko sta nam svoje izkušnje predstavila Blaž Abe, študent in podjetnik s projektom
žepnih ur ter Matej Rodela s projektom Trobla. Blaž in Matej sta nama
pripovedovala, kako sta sploh začela s svojo idejo in kako sta jo potem izdelek
predstavila tržišču.
Mi vsi pa
smo od naših gostov naučili, da NAJBOLJŠA
SLUŽBA JE TISTA, KI SI JO USTVARIMO SAMI !
Zapisali študentki
Sara Habjan
Simona Širovnik
Ni komentarjev:
Objavite komentar