V petek 26.2.2016, smo v sklopu UP Fakultete za
Management pri predmetu Podjetniški projekt, imeli zanimivo ter predvsem poučno
predstavitev dveh mladih podjetnikov Blaža Abeta in Luke Šepca. Oba sta še
študenta na Univerzi v Ljubljani. Blaž je študent ekonomije, Luka pa fizike.
Blaž in Luka sta dosegla tisto, kar uspe le redkim.
Razvila sta idejo, katero sta nato s
pomočjo Nika Klanjška objavila na platformi za množično financiranje
Kickstarter. Ideja je bila tako zanimiva, da sta svoj zastavljeni cilj, ki je
bil 22.000$ dosegla kar v pičlih 5-ih
dneh. Po končani kampanji pa sta dosegla znesek v višini 35.000$.
Zagotovo se sprašujete,
kako jima je to uspelo. Odgovor je, da sta zasnovala takšen izdelek, ki je pritegnil
vse bodoče uporabnike. Zasnovala sta žepno uro Itero. In zakaj je tako posebna?
Zato, ker je ta ura žepna, vendar pa ni takšna, kot smo jih lahko videli v
19.stoletju, ampak je zasnovana na bistveno modernejši način. Na vprašanje kako
sta prišla do te ideje sta odgovorila naslednje: "Današnje žepne ure po večini oponašajo stil in dizajn
iz 19. stoletja. Midva pa sva želela moderne ure, ki bi pristajale vsakemu
stilu. Zato sva se odločila za preprost minimalističen dizajn, s katerim se
lahko prepozna vsak." Ta ura ima steklo iz safirja, kar pomeni, da
je steklo nemogoče spraskati, saj to steklo velja kot eden izmed treh najtrših
stekel. Ohišje ure je iz kirurškega jekla, kar uri izredno pristaja. Mehanizem
ure pa je seveda švicarski.
In kakšni so začetki njune ideje?
Najprej sta seveda idejo » dala « na papir, kasneje pa
tudi v digitalno obliko. Svojo idejo sta najprej predstavila svojim
prijateljem, katerim se je ideja zdela zanimiva. Tako sta začela resno
premišljevati o uresničitvi te ideje. Povezala sta se s podjentikom Nikom
Klanjškom in tako pričela razvijati idejo. Mrežila sta tako na Facebooku,
Instagramu, Tweeterju in še bi lahko naštevali. Prav tako, sta imela
marketinško agencijo, vendar sta mnenja, da bi jima lahko uspelo tudi boljše. Ampak kljub temu sta pridobila zelo veliko
podpornikov. Kar 80 % podpornikov prihaja iz Združenih držav Amerike, nekaj iz
Avstralije, Nemčije, Francije in še mnogih drugih držav po svetu. Slovencev je
bilo bolj malo.
Proizvodnja ur je na Kitajskem, kamor pa se zaradi
prenatrpanega urnika, žal nista mogla odpraviti, da bi preverila proizvodnjo.
Kljub vsem obveznostim, ki jih imata na faksu in drugje, jima je do sedaj vse
uspelo narediti v zastavljenem času, in prav tako bosta tudi ure odposlala
svojim podpornikom v dogovorjenem času. Skozi celotno kampanjo sta se veliko
naučila, in vse to sta v petek delila tudi z nami.
Naučila sta se, da je izredno pomembno, da v prvih
dneh kampanje izbereš čim večji delež zastavljenega cilja, saj če ga ne zbereš
v prvih dneh, je majhna možnost, da ga boš zbral kasneje. In pa seveda, da se
je motiti človeško, saj sta pred samo kampanjo imela povsem drugačno predstavo,
kdo bo kupec žepne ure Itero. Večino informacij sta pridobila v tujini, njune odločitve so bile večinoma spontane,
saj sta se z določenimi zadevami srečala prvič.
Povprašali smo jih tudi, kakšne načrte imata za
prihodnost. Njun odgovor je bil, da sta že začela delati na tem, in sicer bosta
pričela s trženjem preko spletne trgovine, prav tako, pa sta zasnovala tudi
stojalo za ure Itero, ki je narejen v Sloveniji iz orehovega lesa. Poleg tega
bosta nudila tudi graviranje ur ter zasnovala priročno darilno embalažo.
Zapisala: Mlinarič Klementina
Ni komentarjev:
Objavite komentar