nedelja, 13. marec 2016

Obisk dogodka »Česa smo se naučili v Kickstarter kampanji«

V četrtek 10. marca se nam je študentom Fakultete za management obetal zanimiv popoldan. Pri predmetu Podjetniški projekt so nas razveselili z informacijo o obisku dogodka »Česa smo se naučili v Kickstarter kampanji« Program se je začel in v začetku sta se predstavili dve ideji, ki se glede na zbrana sredstva uvrščata med tiste neuspešne kampanje (Fret Fried in Twistear). Lepo je bilo slišati, da se kljub temu smatrajo za uspešne, čeprav se njihove želje in pričakovani cilji niso uresničili. Pozitiven pogled na celotno stvar definitivno pripomore k nadaljevanju spoznavanja novih izzivov. 

Nato je prišel trenutek tretjega gosta, zadnje kampanje, ki se je predstavila kot tista uspešna. Tukaj so nam ponudili spoznanje o marsikateri stvari, ki je naredila kar veliko razliko med njihovimi nastopi. Mene je prepričal že prvi stik z nami poslušalci, lep kratek nagovor, ki je na oder povabil prvo gonilno silo, pravo srce samega projekta Martina Mikelna. Od začetka do konca smo mu sledili kot ovca čredi. S prijetnim glasom in vso strokovnostjo nas je popeljal v svet Bluejay-a: The world's first smart mount for your car. (Prvi pametni nosilec za vaš avto). Pod tem naslovom ga tudi najdemo na  Kickstarter portalu, saj je kampanja še v teku. Lične prosojnice je obogatel še s svojimi besedami, s katerimi nas je tudi večkrat nasmejal. Primerjave in iskrene izjave so bile po mojem mnenju pika na i. Vzbudili so mi toliko zanimanja za sam produkt, da sem doma posvetila nekaj svojega časa za pogled njihove kampanje in jo tudi priporočala naprej. Tako kot predstavitev me tudi njihova stran na portalu ni razočarala, izvedela sem še veliko koristnih stvari, katere mi bodo vsekakor prišle prav pri izvajanju nalog v sklopu našega predmeta.

Zapisala: Tamara Sefič

Ni komentarjev:

Objavite komentar