Na tretjem srečanju i.šole (inovacijske šole) smo na
predavanju gostili uspešnega podjetnika Ronalda Pintarja, solastnika podjetja
Fibernet d.o.o., ki je študentom predstavil svojo uspešno podjetniško zgodbo,
ki se je začela leta 2000. Gospod Pintar je dal študentom nekaj napotkov in
spodbud za to, da bi se odločili za lastno podjetniško pot. Kot glavno prednost
podjetništva je izpostavil svobodo, ki je njemu izjemno pomembna. Sodeloval je
tudi pri delu v skupinah, kjer se je posvetil skupinam študentov, ki so imeli
zanj pripravljena vprašanja v povezavi s svojim izzivom.
V nadaljevanju predavanja je prof. dr. Mitja Ruzzier študentom predstavil drugo fazo dizajneskega razmišljanja – razlaganje. S pomočjo razlaganja skušamo najti smer za nadaljnje generiranje idej, želimo preiti iz sedanjih ovir v prihodnje priložnosti in skušamo najti navdihujoče akcijsko vprašanje, ki se začne s »Kako bi lahko…?«.
Študentje so se po kratkem pregledu teoretičnega ozadja
lotili dela v skupinah na zadanih izzivih in sicer: spletnega portala PIA in
izziva v povezavi s knjigo »Marketing for Entrepreneurs and SMEs: A global
perspective«.
Skupine izziva že dobro poznajo, saj so morali v preteklem tednu,
ko so se ukvarjali s fazo raziskovanja, le ta raziskati in dobiti čim več
informacij v povezavi z njima. Druge
faze dizajnerskega razmišljanja so se lotili po 5 korakih. Najprej so si med
seboj delili zgodbe in zbirali vse informacije, ki so jih do sedaj pridobili o
svojem izzivu. Iz zbranih informacij so nato poskušali identificirati vzorce in
poskušali najti skupne teme informacij. Ko so določili teme, so poskušali le te
med seboj povezati in pokazati povezave med informacijami ter ugotoviti, katere
so nadredne in katere podredne. Zaključili so z definiranjem akcijskih vprašanj
za vsako izmed izluščenih tem. Na osnovi postavljenih akcijskih vprašanj bomo
na četrtem srečanju nadaljevali z generiranjem idej s pomočjo več različnih
tehnik.
Zapisala : Ula Mejaš
Ni komentarjev:
Objavite komentar