Nadaljevanje oziroma
drugo srečanje i. šole (inovacijske šole) je temeljilo na spoznavanju prve faze
dizajnerskega razmišljanja – raziskovanja. Ugotovili smo, da arhitekti in razni
oblikovalci le-to s pridom uporabljajo pri svojem delu, medtem ko ostali še
nismo v dovolj veliki meri vešči le tega. Prav tako smo prišli do spoznanja, da
so tudi otroci odlični raziskovalci, ki pri svojem spoznavanju sveta uporabijo
vse svoje čute.
Naši študentje so se
lotili raziskovanja dveh različnih izzivov in sicer: spletnega portala PIA ter izziva v povezavi s knjigo »Marketing for Entrepreneurs and SMEs:A
global perspective«. Izziva smo spoznali že na prvem srečanju in se vanje
še bolje poglobili v vmesnem času … a do tedaj nismo vedeli kako k tem izzivom
pristopiti. Študentom je tako doc. dr. Tina Bratkovič Kregar predstavila razne
kvalitativne tehnike raziskovanja, nekaj od teh pa smo tudi osebno izkusili in
jih »vadili« tekom drugega srečanja. V okviru i. šole smo se tako spoznali z
različnimi kvalitativnimi tehnikami kot so: etnografija (terensko raziskovanje
in opazovanje), netnografija (spletna etnografija) in intervju.
Z namenom, da bi
znali odkriti in tudi uspešno odkrili neizražene potrebe uporabnikov, pa so se
študentje lotili priprave akcijskega načrta kako bodo k izzivom pristopili.
Le-ta jim bo služil kot nek kažipot in odgovor na vprašanja kako izvesti
raziskavo za svoj izziv, katere podatke bodo potrebovali in na kakšen način jih
bodo pridobili/zbrali, katerih tehnik se bodo poslužili in na kakšen način ter
kako bodo dokumentirali zbrane informacije.
Zapisala: Jana Hojnik
Ni komentarjev:
Objavite komentar