Nadaljevanje oziroma
drugo srečanje i. šole (inovacijske šole) je temeljilo na spoznavanju prve faze
dizajnerskega razmišljanja – raziskovanja. Ugotovili smo, da arhitekti in razni
oblikovalci le-to s pridom uporabljajo pri svojem delu, medtem ko ostali še
nismo v dovolj veliki meri vešči le tega. Prav tako smo prišli do spoznanja, da
so tudi otroci odlični raziskovalci, ki pri svojem spoznavanju sveta uporabijo
vse svoje čute.

Z namenom, da bi
znali odkriti in tudi uspešno odkrili neizražene potrebe uporabnikov, pa so se
študentje lotili priprave akcijskega načrta kako bodo k izzivom pristopili.
Le-ta jim bo služil kot nek kažipot in odgovor na vprašanja kako izvesti
raziskavo za svoj izziv, katere podatke bodo potrebovali in na kakšen način jih
bodo pridobili/zbrali, katerih tehnik se bodo poslužili in na kakšen način ter
kako bodo dokumentirali zbrane informacije.
Zapisala: Jana Hojnik
Ni komentarjev:
Objavite komentar