Ali v izvirniku
»Nothing is lost«, kot pravi team mladih in perspektivnih ljudi – poznanih pod
imenom podjetja Chipolo. Na Fakulteti za management v Kopru, smo gostili g.
Tadeja Jevševarja, člana prej omenjenega podjetja, ki nam je predstavil njihovo
idejo in same začetke ustvarjanja.
V ponedeljek, 10.03.2014 se je v
predavalnici FM odvijalo zanimivo predavanje, tokrat v nekoliko drugačni luči –
študentom in ostalim udeležencem se je predstavil zanimiv primer mladega
podjetja, ki je zrastlo s pomočjo Kickstarterja.
Kickstarter je največja svetovna
platforma, ki je namenjena vsem, ki bi si želeli z dobro podjetniško idejo
prodreti na trg. Bistvo je v donacijah s strani vlagateljev, ki tako tudi
podprejo tisto najboljšo poslovno zamisel. Prav med pet odstotkov tistih
najboljših sodi tudi Chipolo. Njihova želja je s pomočjo manjših estetskih
obeskov z vgrajenim čipom in brezplačno mobilno aplikacijo, ljudem olajšati
njihov vsakdanjik v tem smislu, da se bodo njihove izgubljene reči z njihovo
pomočjo hitreje našle. Sami so s svojim projektom na Kickstarterju sodelovali
manj kot mesec dni, kar je bilo dovolj, da so presegli svoja pričakovanja in
zastavljeno vrednost sredstev z donacijami. Statistika kaže, da jih je več kot
pet tisoč ljudi podprlo pri nastajanju njihovega proizvoda.
Ni komentarjev:
Objavite komentar