Četrto srečanje i.šole (inovacijske šole) smo začeli s 3.
fazo dizajnerskega razmišljanja, z generiranjem idej za dva podana izziva.
Študentje so se lotili generiranja idej z »brainstormingom«. Skušali so zbrati
čim več različnih in zanimivih idej, s pomočjo katerih so kasneje prišli do
nekaj idej, ki so jih pri reševanju izziva kasneje uporabili. V skupinah so
bili kreativni in ustvarjalni pri generiranju idej. Imeli so veliko zanimivih
idej, najbolj zanimive so predstavili celotni skupini.
V drugem delu predavanja se nam je pridružila doc. dr. Tina
Bratkovič Kregar, ki je študentom predstavila naslednjo, četrto fazo
dizajnerskega razmišljanja, in sicer eksperimentiranje. V četrti fazi
dizajnerskega razmišljanja se ukvarjamo z eksperimentiranjem. Na osnovi zbranih
idej so se študentje kasneje lotili prototipiranja.
Faza prototipiranja je pri dizajnerskem razmišljanju izjemno
pomembna. Prednost je v hitrem prototipiranju in s prototipi ustvarjamo
komunikacijo tudi z našimi uporabniki. Vedeti moramo, da so prototipi »živi« in
jih nikoli ne dokončamo. Pomembno je, da prototipe čim prej testiramo pri
uporabnikih, saj tako zelo hitro dobimo povratno informacijo o našem izdelku
ali storitvi, ki ju lahko potem hitro popravimo, dopolnimo ali spremenimo.
Študentje so se po predstavljenem teoretičnem ozadju prototipiranja in
eksperimentiranja lotili izdelave lastnih prototipov s pomočjo kolaž papirja.
Ob koncu predavanja je imela vsaka skupina izdelan prvi prototip, ki ga bo
testirala in dopolnila ter predstavila na naslednjih predavanjih. Predstavitev
se že veselimo!
Zapisala : Ula Mejaš
Ni komentarjev:
Objavite komentar