petek, 7. marec 2014

3. srečanje i-šole: začetna zmedenost zaradi drugačnega načina dela se počasi umirja



Na tretjem srečanju i.šole (inovacijske šole) smo na predavanju gostili uspešnega podjetnika Ronalda Pintarja, solastnika podjetja Fibernet d.o.o., ki je študentom predstavil svojo uspešno podjetniško zgodbo, ki se je začela leta 2000. Gospod Pintar je dal študentom nekaj napotkov in spodbud za to, da bi se odločili za lastno podjetniško pot. Kot glavno prednost podjetništva je izpostavil svobodo, ki je njemu izjemno pomembna. Sodeloval je tudi pri delu v skupinah, kjer se je posvetil skupinam študentov, ki so imeli zanj pripravljena vprašanja v povezavi s svojim izzivom.


V nadaljevanju predavanja je prof. dr. Mitja Ruzzier študentom predstavil drugo fazo dizajneskega razmišljanja – razlaganje. S pomočjo razlaganja skušamo najti smer za nadaljnje generiranje idej, želimo preiti iz sedanjih ovir v prihodnje priložnosti in skušamo najti navdihujoče akcijsko vprašanje, ki se začne s »Kako bi lahko…?«.
Študentje so se po kratkem pregledu teoretičnega ozadja lotili dela v skupinah na zadanih izzivih in sicer: spletnega portala PIA in izziva v povezavi s knjigo »Marketing for Entrepreneurs and SMEs: A global perspective«. 

Skupine izziva že dobro poznajo, saj so morali v preteklem tednu, ko so se ukvarjali s fazo raziskovanja, le ta raziskati in dobiti čim več informacij v povezavi z njima.  Druge faze dizajnerskega razmišljanja so se lotili po 5 korakih. Najprej so si med seboj delili zgodbe in zbirali vse informacije, ki so jih do sedaj pridobili o svojem izzivu. Iz zbranih informacij so nato poskušali identificirati vzorce in poskušali najti skupne teme informacij. Ko so določili teme, so poskušali le te med seboj povezati in pokazati povezave med informacijami ter ugotoviti, katere so nadredne in katere podredne. Zaključili so z definiranjem akcijskih vprašanj za vsako izmed izluščenih tem. Na osnovi postavljenih akcijskih vprašanj bomo na četrtem srečanju nadaljevali z generiranjem idej s pomočjo več različnih tehnik.

Zapisala : Ula Mejaš

Ni komentarjev:

Objavite komentar