nedelja, 11. november 2012

CEBBIS - delavnica za podjetnike - od ideje za produkta (SLO)

V sklopu projekta Prenos znanj in tehnologij v mala in srednja podjetja je Fakulteta za management v septemberu organizirala enodnevno delavnico za podjetnike z naslovom Dizajnersko razmišljanje – ključ do uspešnega razvoja izdelka ali storitve. Podjetnikom smo uspešno predstavili kako z dizajnerskim razmišljanjem učinkovito in inovativno razviti izdelek ali storitev.
Delavnica dizajnerskega razmišljanja v okviru mednarodnega projekta CEBBIS je minila v znamenju kreativnega razmišljanja po vzoru metodologije dizajnerskega razmišljanja. Udeležencem smo predstavili zanimivo metodo, kako uspešno razviti izdelek ali storitev, nato jih naučili ustvarjalno razmišljati, na koncu pa so na praktičnem primeru razvili še nov izdelek oziroma storitev. Delavnico so vodili dr. Mitja Ruzzier, Tine Nagy ter mag. Blanka Tacer, vsi s Fakultete za management, in Irman Abdić, strokovnjak za spletne tehnologije in zmagovalec natečaja Podjetna Primorska 2012.
Na delavnici so udeleženci spoznali metodologijo dizajnerskega razmišljanje in njen proces, ki zavzema sosledje petih faz: raziskovanje, razlaganje, generiranje idej, eksperimentiranje in izvedbo. Predavanje je bilo interaktivno prepleteno z aktivnim sodelovanjem udeležencev, ki so z namenom osvojitve znanj s področja dizajnerskega razmišljanja, reševali izmišljen izziv, in sicer potencialno inoviranje uporabniške izkušnje nakupovanja na odprti tržnici v Kopru. Izziv je bil namenjen predvsem testiranju znanj, zato je celotno dogajanje potekalo v kreativnem ozračju, ki je na koncu pospremilo s številnimi idejami in predlogi, ki so preko prototipov bili dejansko predstavljeni javnosti.
Na Fakulteti za management smo v okviru Katedre za podjetništvo in v sodelovanju z univerzitetnim inkubatorjem na dodiplomskem in podiplomskem študiju začeli izvajati Inovacijsko šolo, kjer uporabljamo metodologijo dizajnerskega razmišljanja. Do danes je bilo izvedenih več predmetov, kjer so študenti reševali različne praktične izzive podjetij kot so Tomos, DIFF, Stol, Banka Koper, Harpha Sea itn.
Po našem mnenju obstaja velika perspektiva pristopa dizajnerskega razmišljanja, zato smo za potrebe širitve obzorij nedavno obiskali šolo dizajnerskega razmišljanja na nemški univerzi v Potsdamu, kjer smo si izmenjali izkušnje. Glede na povedano obstaja realna možnost, da bi ob primerni podpori, tj. vlaganju zadostnih sredstev v prostore, ljudi in raziskovanje, Fakulteta za management postala ena izmed vodilnih ustanov na področju razvoja uvajanja dizajnerskega razmišljanja v pedagoški proces pri nas. Takega širokopoteznega načrta pa si ni mogoče zamišljati brez povezave med raziskovalnimi in izobraževalnimi ustanovami primorske univerze.
Celotna novica dostopna na strani:

Ni komentarjev:

Objavite komentar