torek, 6. november 2012

Pomen dizajnerskega razmišljanja (SLO)


Pomen dizajnerskega razmišljanja (SLO language)

»Oblikovanje je po naravi multidisciplinarno.«

(Saša J. Machtig)

Kot že rečeno z terminom dizajnersko razmišljanje v poslovnem svetu označujemo pristop k razvoju inovativnih, konkurenčnih izdelkov in storitev. Glavna značilnost je multidisciplinarno združevanje znanja za reševanje realnih človeških problemov in volja, da se oblikovalsko disciplino enakovredno vključi v razvoj. Glavna značilnost leži v preučevanju dejanskih potreb trga, ki se ga dojema izključno skozi potrošnikove oči, za katerega se tudi ustvarja rešitve oziroma izdelke ali storitve, ki jih nek bodoči uporabnik resnično potrebuje. Tako je dizajnersko razmišljanje katalizator med gospodarstvom, tehnologijo in ljudmi. Miselna pot, po kateri se gibljejo »dizajnerski misleci«, je v neprestani navezavi s končno rešitvijo. Osnova za razmišljanje in nastavek za rešitev se opira na poslovni, tehnološki in človeški vidik ideje, inovacije oziroma rešitve. Končna inovacija, ki prinaša dodano vrednost tako končnemu uporabniku kot podjetju, je rezultat uravnotežene kombinacije omenjenih vidikov.

Avtor: Tine Nagy

Ni komentarjev:

Objavite komentar