nedelja, 9. december 2012

Zapisano v eseju...

Predmet Snovanje in izpeljava podjetniške zamisli vidim kot prijetno presenečenje na predmetniku fakultete za Management Koper. Predstavlja mi popestritev sicer togega in po mojem mnenju dokaj neučinkovitega učnega procesa. Zelo mi je všeč dejstvo, da snov, ki nam je podana tekom predavanja takoj prenesemo v »prakso«. Dejansko nam je na predavanjih/vajah snov teoretično predstavljena v naslednjem trenutku pa že snov prenašamo v prakso preko projektnega dela v ekipah in ravno to mi je najbolj všeč. Menim namreč, da sem, zaradi takšnega načina dela osvojil bistveno večjo količino znanja kot bi jo sicer. Delo v ekipah namreč omogoča učenje na napakah, saj je velikokrat tako, da se ti teoretično podano znanje zdi smiselno in meniš, da veš dovolj o določeni zadevi, a šele ko to sam poizkusiš ugotoviš, da temu ni tako in da je potrebno detajlno preučiti teoretični proces, da ti uspe znanje prenesti v prakso. Odobravam tudi sprotno pisanje esejev, ki je pomemben del zaključne ocene, čeprav mi slednje zaradi obilice obveznosti predstavlja precejšen izziv. V kolikor hočeš esej napisati na primernem nivoju, je potrebne veliko energije in časa, saj je potrebno za vsak izdelek predelati večje količine literature, ki pa je po večini v tujih jezikih. Mogoče bi bilo dobro, če bi se lahko ta predmet izvajal samostojno, torej bi v določenem semestru imeli samo ta predmet, saj je glede na tempo, ki ga živi večina sicer rednih a zaposlenih študentov skoraj nemogoče opravljati redne obveznosti dveh ali več predmetov hkrati. Poleg časovne stiske mi bi lahko kot eno izmed težav omenil razpršenost in raznolikost ekipe. Ekipa je namreč sestavljena iz šestih članov, ki smo razpršeni širom Slovenije, kar predstavlja določeno oviro pri opravljanju skupnih nalog, ki bi jo bilo sicer mogoče v določeni meri premagati z uporabo različnih razpoložljivih tehnologij. Na žalost pa vsi člani ekipe nimajo potrebnih znanj za tovrsten način sodelovanja. Avtor: Andrej Samec

Ni komentarjev:

Objavite komentar