sreda, 12. december 2012

Zapisano v eseju… izziv pri predmetu in vloga pri projektu…

Izdelava projekta Spletno sejmišče mi predstavlja izziv, da bomo kot tim uspešno dokončali projekt in ga nazorno predstavili. Po želji, da bo všeč poslušalcem in predvsem, da bo nekaj novega, svežega, drugačnega od ostalih že znanih na trgu in predvsem uporabnega. 
Vloga našega tima je skupinska, da skupaj vsi dopolnjujemo, popravljamo in prispevamo k celoti. Morda je moja posebnost le ta, da že imam nekaj izkušenj na tem področju, ki sem jih pridobil pri ustanovitvi portala za skupinsko nakupovanje po akcijskih cenah www.recesija.si.

Pred časom pa sem zakupil tudi domeno www.topšit.si, katera se mi je zdela zanimiva saj je bila letošnje leto zelo priljubljena fraza, ki v prenesenem pomenu pomeni najboljše, vrhunsko, mega… Tako sem v skupini predlagal, da jo uporabimo za končno predstavitev s katero bomo na spletu predstavili naš projekt. Kasneje pa mi bo prišla še kako prav pri novem projektu. (Naj omenim, da imam v shrambi poleg omenjene tudi še domene www.privarčuj.si, www.mettaprezzo.it –polceneje in www.cruiser.si).

Avtor: Rok Poplatnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar